En bah jöbber å jöbber

Insåg efter min jobbhelg att jag inte är ledig nåt förrän på lördag denna vecka.. Yeei. Schemalagd onsdag & fredag men allt det andra har jag tagit extra:-) Just nu jobbar jag kväll i lödöse, ska jobba dag här imorn så jag sover över hos moder i natt <3 Mysigt!

Lämnade in en semesteransökan idag.. Har sökt v 29,30 & 31, hoppas man går dessa.. V29 är jag bara schemalagd måndagen så den blir jag ju iaf ledig men resten hade vart kanon att få också:-) Vågar inte ta ut all semester då jag har planer på att komma in på högskolan till hösten;-) vill inte behöva betala tillbaka! Men vill ju ändå vara ledig på sommaren så allt som allt har jag sökt 5 dagar vilket blir typ 12 dagar semester eftersom man har en kvot på ca2,5 när man jobbar 50% . Jaja :-)

Ha en bra kväll! Kramen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: