Easter.

Påsken närmar sig!! Jag gick av mitt jobbpass kl 16.00 igår & är nu ledig i 1 hel vecka!! Det ska bli så jäkla GÖTT! Även om det är bra att jobba på för pengarnas skull så måste man faktiskt få vara lite ledig emellanåt, jag blev ledig en hel vecka nu tackvare ett byte med en jobbarkompis som behövde vara ledig förra veckan, så jag har redan jobbat in skärtorsdag (som jag skulle jobbat) så nu kan jag bara njuta av ledigheten!
 
Påbörjade ledigheten med SOVMORGON. Vaknade typ 10.00 & åt en lång frukost! Jag hann tvätta mina sminkborstar, färga ögonbryn+fransar innan jag skulle möta upp jennifer kl14.00, vi tog en promenad bort till Ö&B & Willys sen gick vi hem & jag gjorde pastalunch & bjöd på en köpp kaffe, Jennifer stannade ett par timmar, sen när hon gick hem så målade jag naglarna rosaröda med vita "dotts" - läckert!
 
Imorn väntar kaffebesök, Elone ska komma hit & jag funderar på att baka lite hallonmuffins!
 
 
Påsken ska firas med familj/släkt, på lördag ska jag först vara hos min familj & ska få träffa lilla Alfred igen! <3 Som jag längtat! Hos mamma äter vi påsklunch ihop, sen på em/kväll åker jag & Tobias till dalsland för att fira med hans familj&släkt! Sover över där tills på måndag så det ska bli riktigt trevligt.
 
 
 
...Btw, så läste jag om ett tips för dina ögonfransar - det bildas ju ibland klumpar när man drar på mascara, men jag iaf, pudrar ju först hela ansiktet för att sedan ta på resten & avsluta med mascara, men det fastnar ju puder på fransarna som gör att det kan bli klumpigt när du drar på mascaran, fukta då fingrarna med lite vatten och "dra" med fingrarna på fransarna så du får bort pudret, sedan sätter du på mascara & voila! Så ska det inte bli klumpigt & fult! Bra va? Dock så kan det ju redan finnas lite klumpar i din mascara, men när du väl köper en ny så kan man ju använda sig av tipset för att det inte ska bli klumpigt...
 
 
Nu ska jag ta fram lite rostbröd så det får tina tills Tobias kommer hem från garaget, tänkte vi skulle göra lite varmamackor ikväll i ugnen med skinka & ananas! Mumsigt.....
 
 
Kikade in på GinaTricots hemsida & såg ett par skitsnygga ballerinas som jag bara måste ha! :D
 
 
Snygga va?!
 
 
Mina "dotts" , första gången jag provade detta, blev ganska sött tycker jag!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Tjusigaste naglarna!

2013-04-10 @ 16:53:57
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: