Vilja

Vill:
- ha sommar
- få min glossybox
- slappa i soffan
- åka utomlands
- jobba med nåt kul
- plugga till nåt givande
- köpa hus
- bada i sjön
- få mer energi

Vill inte:
- ha mer snö!!!
- betala för tråkiga bildelar
- vara sjuk
- ha ångest
- vara orkeslös
- frysa


Just nu hackar jag tänder, gäspar & kollar ut & ser det snöar. Tänker på & har ångest över hur mycket pengar det kommer gå åt på biljäveln (OBS älskar dig bilen ändå.... Behöver ju dig!!!) känner även en mild grad av halsont & jag har tagit på mig ett extra jobbpass i helgen!! ÄlskarT.


Nä nu ska vi va glada!! Fredag idag!! Jobbar till 17.00 sen ska jag bannemej ha fredagsmys (om det så är det sista jag gööör) med min underbara älskade sambo som jag aldrig vill leva utan!!!<3

Livet kan ha ljusglimtar även om man går i hällregn emellanåt.... Gäller bara att - stay positive!!!!;-)

Tjatjaaaa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: