söndag sist i veckans rad, sen är man så trött men glad

Åh. Jag är ledig & hemma efter nästan 24timmar på jobbet. Känns ju värt att stanna kvar & jobba 4 timmar extra (skulle slutat 12) när man ändå är på jobbet, är ju nästan 4 mil en resväg. Så lite extra OB klirrade in i kassan och det känns grymt gött :-) Men jag är allt bra trött i huvudet. Ska bara vila & ta det cool här hemma... Inte röra en fena. Soffhäng deluxe.
 
Veckan som kommer ser ur såhär;
 
Måndag, ledig från jobb. men ska åka och kolla på hus ev. i strömslund. Bara åka och kika för nöjesskull.. Tror inte det blir nåt men alltid kul att titta, vi vill ju bo i hus men man måste få kolla ut utbud & olika lägen så man vet vad vi vill ha, läget är ju allt! resten går ju att ordna om man gillar att fixa ;-) Efter husvisningen ska jag möta upp min vän Jennifer på stan & fika lite!
Tisdag, Ledig från jobb. Har inte bokat upp mycket mer än tvättid. Ska jag vara ärlig så vill jag nog inte mer än så heller. Kan vara skönt att bara få vara ensam ibland!! :-)
Onsdag, Aptmöte från 9.30-11.30, sen jobba till kl 16.00 därefter hämta mamma, hon ska sova här tills torsdag då vi åker tidigt till Lidköping.
Torsdag, Skön häng-dag med syrran & mor i Lidköping. Jag & mamma ska få oljemassage (fick presentkort i julklapp!) och sen resten blir lite lunch & kika runt på stan om man hittar nåt!
Fredag, Jobba 9-17
Lördag, Jobba extra på min lediga helg (extra betalt!) 15-00.30... Jaja... $$$!
Söndag, Inget bokat! Vad jag kan komma på nu iaf!
 
Ja... Veckan lär gå fort! Men ser fram emot en heldel!
 
 
Hoppas ni haft en trevlig helg! Nu tar jag helg ;-) hehe...
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: