Fresh, new start

Nyår är förbi & ett nytt år är här - 2013! Wow första året sen 1987 som har olika siffror i sig läste jag nånstans.. Ja lite onödig fakta kanske;-)

Nyåret firade vi bra, blev också bra i gasen! Kändes dagen efter kan jag tala om. Uscha:-) Men det ska firas & det gjorde det, ordentligt! Vi va hemma kl 4.30! ;-) zZz börjar vi inte bli för gamla snart för sådana partyn?!:-D hehe.

Ser fram emot detta året MYCKET med tanke på att 2012 va en pärs. Lägger det bakom mig nu. Mitt nyårs löfte förra året var inte mer än att jag skulle ta hand om mig själv, ganska enkelt kanske men jag höll inte löftet, istället har jag prioriterat annat före min egen hälsa & välmående. Det kan nog vara det värsta man kan göra mot sig själv. Så detta året måste jag börja fundera på vad som gör mig lycklig & prioritera DET. Ja.. Det är väl bara att börja:-)

Nu sitter jag på jobbet, slutar kl 18.00 & sen senare är vi bjudna till svärmor på middag.. Skulle varit ledig nu fram till måndag men har tagit på mig extrapass på mitt gamla jobb i lödöse! Imorgon & på lördag, tänkte börja spara lite pengar inför kommande resor kanske?!;-) Vi får väl se... Alltid skönt med lite extrapengar i kassan! Klirr i sparkontot!

Nu ska jag fördriva resterande knappt 2timmar på jobbet.. Ha en fin kväll!


Tog lite bilder på nyår... Jag va inte mästerfotografen precis :-S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: