Ello.

Sitter i skrivande stund & smuttar på min nyss gjorda spenatsoppa med ägghalvor! Superenkelt & supernyttigt + zuupergott! :-) Recept -- > here. Järn-boost!
 
Tobias, min vapendragare är och lagar min bil, fantastiska människa! Hoppas att det blir ordning på den så vi kan ombesikta...!
 
Idag har det inte hänt så mycket... Jag har varit "tillgänglig" igen på mina timmar 9-18.00, vilket innebär att mitt ordinarie arbete inte finns tillhanda, då får jag fullt betalt men kan bli inringd på annat arbete! Var iväg en sväng imorse bara knappt 2timmar annars hare inte blivit nåt mer arbete, förutom hemma - städdag! Pass på, när man ändå måste hålla sig nära hemmet ifall man måste åka iväg & jobba ;-) Fick dammat, dammsugit & tvättat golv... Skönt inför helgen! Fresh...
 
 
Har hittat en fantastisk låt med Justin Bieber - FAKTISKT. Gillar inte han annars men denna låten ÄR-SÅ-FIN! Lugnar själen när man mår som förjävligast, tänker å tänker å får aldrig nån riktig ordning på hur man ska komma på banan igen. Vissa saker river upp en inombords. Men... Låten, everythings gonna be alright. Så upplyftande & sann, för så är det ju. Allting ordnar sig & löser sig tidsnog - som min kloka syster sa en gång i tiden... Hon är min gåva från ovan ♥
Älskar henne mer än det finns luft att andas. Älskar hela min familj såklart men idag... men idag, känner jag detta för min syster, speciellt.
 
 
 
 
 

Across the ocean, across the sea,
Starting to forget the way you look at me now
Over the mountains, across the sky,
Need to see your face, I need to look in your eyes

Through the storm and through the clouds
Bumps on the road and upside down now
I know it's hard, babe, to sleep at night
Don't you worry
'cause everything's gonna be alright, ai-ai-ai-aight
Be alright, ai-ai-ai-aight

Through the sorrow, and the fights,
Don't you worry
'cause everything's gonna be alright, ai-ai-ai-aight
Be alright, ai-ai-ai-aight

All alone, in my room
Waiting for your phone call to come soon
And for you, oh, I would walk a thousand miles,
To be in your arms, holding my heart

Oh I,
Oh I,
I love you
And everything's gonna be alright, ai-ai-ai-aight
Be alright, ai-ai-ai-aight

Through the long nights
And the bright lights
Don't you worry
'cause everything's gonna be alright, ai-ai-ai-aight
Be alright, ai-ai-ai-aight

You know that I care for you
I'll always be there for you
I promise I will stay right here, yeah

I know that you want me too,
Baby we can make it through anything
'Cause everything's gonna be alright, ai-ai-ai-aight
Be alright, ai-ai-ai-aight

Through the sorrow, and the fights,
Don't you worry
'cause everything's gonna be alright, ai-ai-ai-aight
Be alright, ai-ai-ai-aight

Through the sorrow, and the fights,
Don't you worry
Everything's gonna be alright
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Soppan lät god! :)
Puss på dig sis <3 love you.
Kram.

2013-01-24 @ 20:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: