Moster Jonna

Idag blev jag väckt av min mor som meddelade att min syster fått en son! Vilken underbar väckning!:-)

Är så nyfiken på vem han är & hur han låter! :-D En alldeles egen liten person som kommer ha en egen vilja & ett spännande liv framför sig, som jag kommer få följa! Tänk att han är här & han kommer alltid tillhöra vår familj! Helt otroligt! Han ska heta Alfred & han har redan tillfört så mycket glädje till oss alla! Så älskad från första stund! Grattis syster & Magnus! Ni är awsome!!

Numera kan ni kalla mig för Moster Jonna ;-)

Denna bild är helt ljuvlig, fick den av syrran igår och hjärtat slog 3000slag, jag trodde det va en bild på den nyfödde!!! :-D Haha <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: