Hajlajf

Nu har jag varit moster i snart 1vecka! Känner att jag klarar av rollen ganska bra... Har ju inte gjort spec. mycket "mostrigt" ;-) Ska ev. åka & titta på lillgrodan Alfred på fredag! Myspys. Risken är ganska stor att han får följa med mig hem! Snuffsa bebis.. Åh <3

Ja... 2dagen jobb då, går lite trögt! Vill mest hem & börja lite med skolarbetet! Har gjort litegrann men är långt ifrån klar, hoppade ju på kursen senare än alla andra... Men läraren har en "plan" för mig, låter bra;-) Fick köpt mig en HLR-docka till fyndpris! Istället för 300-400kr så fick jag tag på den för 100spänn! Det kallar jag business;-) Köpte den av en tjej som gick på samma högstadie som mig. Så nu ska här räddas liv......... :-O

Har nu kickat igång träningen på riktigt! Har tränat 3ggr i veckan i snart 4v! Det är väl ganska bra? För en otränad som jag :-D Känns gött i alla fall. Behöver röra på gamle kroppen. 24år nu ju.. Haha! Kalaset gick kalas-bra i helgen! Fick massa fina presenter & fick umgås med min fina familj & släkt, blev riktigt lyckat tycker jag! Tack alla.

Har börjar mixa lite med appar & bakgrund på telefonen.... Kul med lite nytt :D vad tyx?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: