Znark

 
Känns som det var längesen jag fick sova utan något alarm på telefonen. Är fullbokad med massa saker hela tiden. Börjar bli lite förkyld också. Men bara lite.
 
Imorgon gör jag högskoleprovet. Har inte övat nåt & det går ju inte att öva speciellt mycket heller eftersom man inte vet vad som kommer på provet - nytt varje år. Har väl läst en del engelska texter och en del skönlitteratur så jag får hoppas att det gjort nån nytta.. Matte däremot har jag inte övat alls på, det är inte min grej & jag fixar inte det. Fick nätt & jämnt G i matte B när jag läste på komvux, det är den matten jag nöjer mig med. godkänd i det och det får räcka.. Svårt det där med matte.. Har haft dåliga lärare i det som verkligen inte gett mig nån motivation. Tråkigt. För mig är det lärarna som det hänger på om jag motiveras eller inte. Måste ha en bra ledare!:-)
 
Är på jobbet nu, jobbar halvdag - thank god!! Ska sätta mig & ta en kopp kaffe. Gör inte många knop här idag... Det är ju fredag! I vanlig ordning blir det xfactor & nyste avsnittet av sonsofanarchy!;-) Lugna fredagen. Imorn blire tidig väckning, provet börjar 8.30 & slutar 16.15! 5 delprov..... Wish Me luck.
 
 
Fikade med min vän Emma från Stockholm igår! Så kul att se henne igen! Konstigt att det går så länge mellan varje gång vi ses men när vi väl ses känns det som om det vore igår! Det är väl det som kallas äkta vänner:-)
 
Lunchade på mejeriet i stan, åt nachotallrik! Mums!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: