Utvärdera helgen.

Skön helg, ledig, egentid, god mat & återhämtning. Det är väl nyckelorden som jag kan sammanfatta min helg med! Somsagt så har Tobias haft inventering i helgen, kom hem på lördag ca. 19.00. Fredagen var jag trött trött trött så det blev flygande Jakob till middag & xfactor på tv som jag sedan somnade till så jag missade vem som åkte ut? Hämtade Tobias 23.30 från jobbet sen var det bara att krypa till kojs, började läsa en ny bok med Kajsa Ingemarsson som jag lånat av syrran - nånstans inom oss, den är helt sjukt bra!! Han läsa 62sidor innan jag slöt mina ögon. Sjukligt bra hittills jag är helt tagen!!:-)

Lördagen tog jag sovmorgon till ca11 & åt sedan en lång frulle! Skulle få besök av min vän Emma! Hon kom ca13.00 & åkte hem strax innan 20.00 så vi hann avverka en stund med varann & vi hade mycket trevligt!:-) lördagen fortsatte i lugnan ro med TVhäng, senare på kvällen mot natten så började filmen Ghost & det var första gången jag såg den, påminde om boken jag läser nu och jag älskade filmen! Höll på till ca02.00 så söndagen blev det sovmorgon utan dess like! Idag har vi kollat på SonsOfAnarchy, senare besökte vi min moder & sen Tobias moder. Nu slappas det igen, har kollat på solsidan & nu funderar jag på om jag ska kika på sexandthecity innan det är dags för sängen!

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: