Facebook blaha.

Hatar folk som är "käcka" på Facebook men däremot får man käcka till sig lite på sin egen blogg, för där får folk faktiskt välja om man vill gå in & läsa.. Eller inte. Fast man kan ju i och för sig ta bort de folk från sin vänskapslista som utvärderar sitt underbara & problemfria förhållande, sitt soffhäng, barnets avföringskonsistens eller träning (WHO cares?) men med risk för att hela listan på Facebook raderas ;-) Ne men.. Man kan ju vara glad på Facebook jag säger inte det men överdrivet skryt kan nog de flesta störa sig på.. Blir ju inte mindre uppenbart när någons perfekta-facebookförhållande har status "det är komplicerat" efter någon vecka, då inser man verkligen hur mycket folk brassar på med sitt "lyckliga liv". Jaja nene må alla leva lyckligt i alla sina dagar!:-)

Nu tänkte jag skryta lite med att jag är ledig från allt som har med jobb att göra, tills på tisdag nästa vecka! Ska bara på möte imorn & träffa en brukare en kort stund innan ev. bredvidgångar planeras. Sen! Är jag ledig! Varför!? Jo, vi ska ju på bröllop på lördag! Tobias mamma & hennes sambo slår sina påsar ihop efter 22års samliv. Ska bli riktigt trevligt! Så jag vart nämligen tvungen att ta ut komp i helgen, för att kunna deltaga! Sen på söndag har jag räknat med att man är lite seg så jag tog ledigt den med. Senare på söndag em ska vi till Lidköping på söndagsmiddag med syrran + sambo + bebis i magen! Ja jag ska nämligen bli MOSTER! Så underbart!!! I februari skall *vår* efterlängtade bebis anlända & livet som moster ser jag fram emot MYCKET:-)


Annars har jag planerat;
- hjälpa svärmor med div. handling imorn
- blodgivning på torsdag
- hälsa på hos mamma torsdagskväll eller fredag!

Ser fram emot lite ledigt!:-)

Ha en bra tisdagskväll!

... Köpte kinder maxi choklad på rusta idag!! Så gott........



Kommentarer
Postat av: nina

Ska bli mysigt att ses på söndag :)

Svar: Ja verkligen :-) <3
Jonnaph

2012-11-21 @ 09:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: