Schooools out!

Kurserna är avslutade! Får VG i slutbetyg på båda kurserna. Känns riktigt skönt! Hade inte behövt mer än G eftersom det är områdesbehörighets poängen jag vill åt, kan liksom inte bli mer än 1,0 som man räknar:-) Men det känns kul att kunna prestera bra! Man vill ju ha nytta av kunskapen utav båda kurserna, i framtiden!

Nåja. Är på jobbet nu. Behöver jag säga mer.. Är trött idag. Hård helg;-) Nerå.. Men vi va på födelsedagskalas i lördags och segheten sitter väl i sen dess.. Man är ju inte 20år längre!! (Skämtåsido) Men vi hade det skoj iaf!

Detta blir förhoppningsvis sista "helvetesveckan" på jobbet, för mig. Jag ska nämligen byta plats av olika anledningar. Men det känns kul! Börja på ny gula...;-) Heeeehe.

Så.. Ca. 40min innan min dubbelassistent kommer och hjälper mig. Känns skönt. På nåt sätt känns de som om man slutar när dom kommer? Skön känsla;-) vill hem och äta varm köttbullemacka! Bästa som finns när man kommer hem innan man ska lägga sig bredvid mannen jag älskar av hela mitt 23åriga hjärta <3

Imorgon ska jag träffa min gode vän Emma & vi ska mysa till med kanske en liten lunch ute!;-) Ska bli såååå roligt jag ser verkligen fram emot det!

Trevlig kväll mina vänner!

Btw lyxade med skagenbaguette & kaffe på balkongen hemma innan jag åkte till jobbet! Mums!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: