reality called I hung up

Torsdag alleredan... känns inte bra för imorgon är det fredag. Jag ska på min 2a begravning inom loppet av knappt en månad och det känns inte bra. Men jag hoppas, att när denna sorgedag är över. Så väntar en fin sommar... För det är ju faktiskt midsommar snart, men det känns inte så på vädret!? Annoying.

Är ledig midsommar, faktiskt torsdag till söndag! Amazing. Lyckas alltid pricka in midsommar annars... Har mina funderingar på att hoppa in extra på söndagen, kväll.. Känner att lite extra dollaros $ $ $ hade gjort fint i semesterplånkan till Rom! (StorhelgOB och kval.övertid då jag hoppar in en ledig helg!) Ja.. Får se om söndagsturen ens är ledig... Not sure yet.


Fick bytt vårt soffbord till ett betydligt mindre och SVART. Känns bra, försöker vänja mig vid att jag inte längre kan breda ut alla ätbara ting på bordet, men det ska nooog gå bra ;) Sköj sköj, klart det går bra?!


oops såg att klockan var snart midnatt...! Borde gå och lägga mig... I min renbäddade säng. Bland det bästa jag vet :D


Ha det så gott småfolk! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: