i'm a doer

Har fått gjort mycket idag! Klockan ringde kl 7.30 på min lediga torsdag, hade tvättid från kl 7 så det var raka vägen till tvättstugan, sen var det dags för grötfrukost. Skulle nämligen iväg och ge blod idag kl 10.45 så jag behövde få i mig en stadig frukost, äter gröt nästan varje morgon men nu vart det extra viktigt ;)
Det gick fint hade bra blodvärden och jag kände mig inte så yr som jag brukar bli efter en tappning, skönt!

Efter detta åkte jag till McDonalds endast för att beställa en cheeseburgare av min vän som jobbar där ;-) haha kul att höra hennes röst i driven. Nåja... Efter detta shoppade jag lite på överby, sen åkte jag hem, fixade tvätten, sedan till polishuset för att fixa nytt pass & därefter till Oden i stan för att hämta ut en ny bok jag köpt via nätet, sen hittade jag även ett par gladiatorsandaler på rean, som kommer passa bra när vi reser till Rom om ca. 1Månad!! Köpte även iläggssulor, så man inte får ont i kröppen av alla promenader på Roms gator!! :D


Bild på shoppingfynden;



- Lumene dagcreme
- skosulor
- gladiatorsandaler (din sko 99:- ! )
- Nagellack mavala färg pistage!
- Klarlack Depend
- The carrie diaries - en bok om Carrie bradshaws liv, innan hon flyttade till New York i SATC ;)

Yesss.... Sen igår så fikade jag & Jennifer i... 5 timmar! Haha, tiden går snabbt när man har skoj... Åt en väldigt god bruschetta! (Börjar få Italien-abstinens!! hehe..)






Kommentarer
Postat av: Nina

Du har vart riktigt redig idag :) Gud vad fina sandalerna va! Ge mig :)

Vi kanske kan byta bok sen? ska också börja läsa lite nytt nu. När går du på semester föresten?

Kram.

2012-06-28 @ 20:06:39
URL: http://ninajustme.blogspot.se
Postat av: Jonna

Yeah :D Ellerhur! Sista paret, strl 38 också, hur bra som helst! Fanns i svart också men har ju så mkt svart...... :) Ja visst! Jag läser väl inte lika snabbt som du men jag hojtar när jag är klar med den ;) Verkar intressant! v29 går jag & har t.o.m. fredag v 32 :) Hur har du nu igen??

2012-06-30 @ 00:07:22
Postat av: Nina

Vi går vecka 31 hua långt dit :)

2012-07-10 @ 13:08:01
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: