Semesterstängt?!

MEN hallåjaja, har inte blottat mitt 23åriga liv på länge, å här sitter jag & har snart haft 2 veckor semester! Herregud jag som skulle hinna med massor, har jag ens hunnit med hälften?! :-) Nåja vi har NJUTIT massor i olika stugor, Tobias familjs, morbrors & uppe hos hans morfar i Dalsland! Ja det är väl det som är semester - att umgås med folk man tycker om. Åker till Rom nu på måndag också det ska bli väldigt kul! Ska försöka stressa ner nerverna så gott det går:-) Ska bli spännande att se hur vi kommer att bo också! 4stjärningt, och designhotell, Mja blir kul... Sitter faktiskt i skrivande stund i stugan & tjötar med Tobias mamma & sambo, resten av gänget är & fiskar med båten i den fina sjön. Snart blir det grillat, sen bastu & lite ostbricka, jag tänker inte hymla med att det blivit en del alkohol på semestern men det hör till tycker jag, smuttar på ett gott rödvin nu. Jag bjuder på en bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: