Im in a rush

Haj. Har köpt en ny iPhone! Yeei.. 4s! Hinner liksom inte blogga egentligen, ska åka och hämta farfar på en rundtur... ska dricka mitt morgonkaffe först. Är ledig nu i 2 dagar, eller ja, båda dagarna är fullbokade med annat ändå så jätteledig är jag väl inte men ledig från jobb, och påtal om jobb så går jag på semester på måndag!! Yeeei:-) Nästan 4veckor ledighet tillsammans med Tobias, fick samma veckor så jädra gött :-D

Det vi har planerat in än så länge är resan till Rom v 31! Ska bli kul!! Sen ska vi väl till Dalsland till Tobias morfar, och till Tobias mammas stuga. Annars får vi bara ta igen oss bäst vi kan! Kanske blir en tripp till Stockholm om vi känner att vi har råd till detta innan Rom, sparar ju som en tok nu!! ;)

Nåja, idag annars än att umgås en kortis med farfar så ska jag en sväng förbi mamma och sen ska jag umgås med min vän jennifer!


Ha det så gött mina vänner! Kramis


Kommentarer
Postat av: Nina

Nämen har du köpt en iphone 4 nu? visst gilar du den mucho :)

Kram.

2012-07-12 @ 07:20:39
URL: http://ninajustme.blogspot.se
Postat av: Jonna

Japp 4S ;-) VIT ;) ÄLSKART! Sålde min gamla för 800kr, fast det kosta 350kr att låsa upp den ;) Nåja.. Den va ju så gammel och kantstött.. KRAM <3

2012-07-16 @ 15:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: