Babysittern 2.0

ouuyee fick mitt betyg för den andra inlämningsuppgiften (har jag kanske inte skrivit om den första?) Fick iaf VG på den första i Pedagogiskt ledarskap & idag fick jag betyget i Etik & Livsfrågor där fick jag också VG :D Känns skönt att börja så med kurserna ;) Nu går kurvan förhoppningsvis bara upåt!! Har mitt första delprov nästa vecka, fredag.. Ska bli spännande!!! Håll tummar & tår...


Tänkte att jag skulle fira ikväll men nej det kan jag ej! :D Jag är nämligen barnvakt till Tobias "småsyskon" så små är de ju inte men jag är iaf den vuxna axeln de kan stötta sig emot. Eftersom jag är yngst i min syskonskara så är jag ej en van babysittare! Vad gör man ska jag peka med handen och säga nej till deras små viljor?? Ska jag vara den rolige som hittar på massa bus så svärmor blir rosenrasande när det kommer hem inatt?? Vaaad i allsin daaar gör en barnvakt? :O :O :O

Nej, jag ska förståss vara den förståndige som ger riktlinjer i deras liv så att de växer upp & blir starka individer! .... (?)

..Men jag har ju förstås HAFT barnvakt till mig själv som liten barnasjäl.... Får väl ta erfarenhet ifrån detta.. Men jag minns inte riktigt har bara svaga minnen av att jag typ aldrig ville gå & lägga mej? Inser nu vilken jobbig unge jag måste varit? Nä jag går på känslan bara... Blir väl.. bäst??









wtf??




Får fira imorgon när jag & Tobias samt min bror + sambo ska äta på O'learys! En liten firardrink skulle väl inte sitta fel??? :D Im gooooooood


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: