Alla annat än att plugga....

Idag, har jag typ gjort allting för att undvika pluggandet. Har inte haft nån lust alls att plugga idag! Sov som en stock, somnade ju först närmare kl 2 i natt efter att jag kommit hem fr. jobbet. Åt en lång frukost, läste igenom alla liggande ttela tidningar som kommit men som jag inte hunnit läsa igenom, tog en lång dusch.. började laga mat... bytte sängkläder... började damma av i vard.rummet! Ja allt har jag kommit på att göra istället för att plugga! Helt fantastiskt. Men jag har inget tvång till att göra nåt idag ändå, ligger inte efter i något och har några dagar att plugga nu inför fredagens första prov! Så jag håller mig lugn :) Känns skönt att kunna bestämma själv över plugget! ;)


Men, denna veckan är lite tuff då jag bara är ledig idag från jobbet, sen har jag skolan också att tänka på mån - fre, så jag måste få ha lite slapptider också för att över huvud taget orka. Åh... Hade inte suttit fel att ligga i en solstol nånstans vid medelhavet & sippa på en iskall öl.......... åh ;)

Obligatoriska solbilder;


Korsika Aug. 2010


Lanzarote April 2011


Santorini Aug. 2011






...Drömmer mig bort till nästa solsemester.. Undra vart det blir av..? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: