Lördag.

Lördag idag, har mått som en potta skit på jobbet hela dagen. Fryst & känt mig allmänt okry i kroppen, inte så kul att jobba då! Har inte gjort mkt idag på hemmafronten.. Åkte raka vägen till ICA för att köpa kanjang och omega3 tabletter allt för att föröska proppa mig fullt frisk! Går sådär kan jag meddela, mår inge vidare nu heller. Överväger en sjukanmälan imorgon.. Får se hur jag mår kl 6 när jag ska stiga upp.. usch :(

Har gjort hemmalagad pizza idag till mig själv.. Är själv hemma då Tobias & syrrans sambo är ute på jobb-pubrunda, tänk om man hade såna förmåner, ja alltså deras jobb sponsrar utgången för dom..

Ja, pizzan blev iaf inte så rund som jag hade hoppats på, gjorde med bakpulver istället för jäst eftersom jag inte hade det, smakade helt ok ändå!





...Igår var vi ju på middag hos Ts mamma, det bjöds på fläskfilégryta med ris, så gott!



Ha en trevlig lördag mina vänner.. Jag ska fortsätta kolla på Bodyguard på 3an & göra så lite som möjligt..
Kollade på hennes begravning på 7an förut förresten.. Så fint! Väldigt kristet..
Jag passade på att färga mitt hår, själv samtidigt! Blev bra tror jag kan inte riktigt se där bak, kanske bäst..? ;)



Kommentarer
Postat av: Nina

Oh så mysigt sväris dukat och pizzan såg inte fel ut den heller :-)

Krya på dej! Kramar

2012-02-19 @ 21:50:08
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Jonna

Yess hon kan hon ;) Nej den blev faktiskt god! Ser bara lite misshandlad ut. Tack idag mår jag bättre, börjar få ont i ryggen istället nu pga sängliggandet.. Så nu ska jag börja jobba igen :-)

2012-02-20 @ 12:00:03
URL: http://jonnapauliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: