Dont you worry child.

Ahh.. Pustar ut *lite i förtid* har haft lite ångest över mitt arbete, gick ju ner till 50% i tjänst.. Det som ingen kunde förutspå var att jag nu hela december - nästan, skulle bli tillgänglig på mina timmar alltså = ingen OB om jag inte rycker in som "tillgänglig" nånstans.. PANIK. Jag som hade planerat att jobba extra!! Hade ej fått tag i min chef i lödöse heller.. Men så idag, ringde jag henne & hon säger att de behöver omgående folk till ett annat ställe som hon är chef på. Så jag kan typ börja närsomhelst att gå bredvid. Så nu gäller det att höra med min chef i Trollhättan & se hur jag planerar min tid, vad gäller? hur snabbt får de ta in mig som tillgänglig? Jag måste ju jobba extra! ... Tips mottages om nån vet ;-)

Känner iaf att jag kan pusta ut lite lätt... I förtid....

Nu ska jag iväg & gå bredvid på ett annat ställe, 13.00 - 16.00 vilken onödigt tid! Nåja... Sen blir det julshopping på överby med jennifer!

Tjatjaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: