Torsdagens göror

Vaknade upp till en ledig tordag idag & för första gången på länge - inget planerat! Under dagen i alla fall, så jag sov uuut! Åt frukost på balkongen och lyssnade på sommarprataren Ison som pratade igår, laddade ner podcasten till telefonen. Tycker det är skönt att lyssna på podcast men ibland så blir jag väldigt rastlös och kommer på mig själv sitta & tänka på annat, så jobbigt! Kanske är det så att jag är väldigt stressad i min vardag, trotts mina 75% jobb så känns allt runtomkring stressande, jag ska hitan & ditan och vara här vara där, samtidigt som man ska ha en ren lägenhet så ska man vara en bra vän, sambo, dotter & barnbarn. Sen ska man ha tid för sig själv också, man vaknar ju inte bara upp och ser fantastiskt ut, det krävs lite jobb bakom det hela! Nåja... Ska fösöka hitta en inre frid.. Någon dag.
 
Har ett gäng böcker som jag vill hinna läsa igenom också, har fått låna av syrran bl.a. små citroner gula. Någon som läst den? Verkar superbra! Håller på att läsa "the carrie diaries" Carrie Bradshaw innan hon flyttade till new york, men den är lite seg och lite tonårsnivå så jag kan inte riktigt relatera till det jag läser och det kan jag tycka är lite trist... Borde ha läst den när jag var typ 14? Snart 10år sedan. SHIT.
 
Ikväll ska jag på storseans i Göteborg. Ska bli väldigt spännande. Vill inte ha för stora förväntningar, tänker att hon ska få övertyga mig om att det hon får till sig är på riktigt. Jag tror ju på andar och allt som har att göra med andra sidan, jag har bara lite svårt att tro att vissa har den förmågan att ta kontakt med dem, finns mycket falska människor som utnyttjar detta! Men... Vi får se. Har ändå lite förväntningar, skulle vilja att min pappa kontaktade mig eller kanske farmor & farbror som nyligen gått bort? ja, jag vet inte. Im open minded! Håller mina tummar för att detta ska bli en fantastisk upplevelse!
 
 
 
 
Kram på er!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Nina

Hur var det i torsdags? :)

Hoppas att Liseberg var toppen!!
Kramis.

2012-08-19 @ 15:12:02
URL: http://ninajustme.blogspot.se
Postat av: Jonna

Det var väl ok, fick inget själv men fick lyssna på andras ,-) Lite segt men... :-) Ja det var kul! Man blir som ett barn igen ;-) Kramiss

2012-08-19 @ 16:31:32
URL: http://jonnapauliina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: