Dance again

InFlames var KING! Vi hade sjukt roligt & konserten var sjukt bra. Vi hade lite förfest hos oss innan sedan åkte vi och kollade på konserten & efter det så gick vi till butlers! Sjukt kul på en "helt vanlig onsdag" ;) Var lite bakis dagen efter så senare på kvällen så ville vi äta en bit mat, skulle åkt till Mc.Donalds men vi bestämde oss i sista stund för att åka till O'learys och äta hamburgare istället, mycket bättre & godare! Vad vi har unnat oss...

Nåja, har nu jobbar klart min jobbhelg och det känns helt AWSOME. Är ledig imorgon, har inte mycket planer så vi får se vad det kan bli av min lediga måndag. Funderar på att antingen gå ut på en promenad om det blir fint väder eller så åker jag till gymmet & tränar! Well see :) Vill komma igång lite smått nu.


Kände att jag inte vart så sugen på nån mer öl på väldigt länge, efter konsertkvällen (bakiskänslor) men nu börjar det allt klia i öl/vintarmen igen! ;) Bror ska ju ha 25års fest helgen som kommer så det lär ju bli en del då vågar jag tro. Nåja... RESORB är ju gudarnas gåva till jorden! Man får bort mestadels av bakis-känslan om man tar en sådan innan man lägger sig efter en krogrunda. LOVE IT.

Bjussar på en GODINGlåt av J.Lo & pitbull, riktigt svängig & skön :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: