Celebrity in my own house

Härlig måndagmorgon, började med att jag steg upp kl 9.50, ville se EfterTio på 4an samtidigt som jag åt frukost i sängen (the best) ;)

Isabella Löwengrip aka. Blondinbella är nämligen där varje måndag & hon är så inspirerande & härlig att titta på & lyssna till! Sagt & gjort, hon twittrade under tiden som Malou von sivers pratade med andra gäster om bl.a skilsmässor & vad som är postitivt resp. negativt med det, & jag twittrade på #eftertio med lite kommentarer då & då bland annat denna som jag även fick en kommentar på av Isabella! Så roligt :D




sedan fortsatte det med ämnen som självkänsla & som Isabella frågade om längst upp på tweeten jag lade in här ovan; hur man tacklar balansen av att vara en prestationsprinsessa & ändå må bra? Där jag sände in ett svar som kom med i tv rutan! wohoo är ju kändis nu ;) HAHA!!









Säg bara till om ni vill ha en autograf!



Kommentarer
Postat av: Mallan

Sv: ja, o dessutom vart det jävligt roligt också :D

2011-09-27 @ 20:38:53
URL: http://malleas.blogg.se/
Postat av: Nina

Coolt! :) Du är minst lika klok som fröken bella. Har du föresten läst hennes magasin? Jag har inte gjort det än, men nyfiken :)

Kramis.

2011-09-27 @ 20:45:31
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Jonna

Malin: Kan jag tro!! =)



Nina: Tack söta du <3 Nej det har jag inte, ja man är bra nyfiken? Såg att den kostade 39kr det senaste numret, om jag inte sett fel? Kanske borde köpa :) Kram!

2011-09-27 @ 23:20:58
URL: http://jonnapauliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: