a little lunch with a little friend

Tycker det är oerhööört jobbigt att gå in på bloggar som aaaaldrig uppdaterar.. Så inser jag hur bra är man själv då?? KASS.


Idag har varit en skön dag, börjar komma in i en skön vakna-upp-rutin & äter helst frukost nerbäddad i sängen & tittar på EfterTio (eftersom jag inte vaknar tidigare än så på lediga dagar;) ) Så skön start på dagen! Njuter av en låååång frukost om jag inte har annat inplanerat.

Bestämde mig för att drrrrraa (ja kändes verkligen osm om jag behövde dra mig själv) till gymmet idag! Jag SKA få en liten rutin på att träna åtminstone 1 gång i veckan oavsett hur jag jobbar. Jag måste få bukt med min onda rygg! Sagt & gjort blev det en riktig skön stund på gymmet idag. Tränade mycket ben & nedre rygg!


Sen unnade jag mej en tacosrulle när jag kom hem :D Livet ä gött änna!


Mitt enda MÅSTE idag var ett jobbmöte kl 17.00.. Mindre kul men skoj att kunna prata lite med en jobbarkompis, blir ju inte så mycket annars då man jobbar själv på vårt jobb, vilket är fruktansvärt trist för den delen!



Så nu känns det som läggdags närmar sig? Imorgon väntar en väldigt trevlig stund tillsammans med bästa EMMA! Vi ska äta lunch & snacka skit, fyfan vad gött! :D


Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: