Fikat

Fikade idag med svärmor + Tobias mellanbror Marcus, så trevligt! Satte oss på ett hederligt gammelt fik vid torget vid namn Thebrödsbageri & café (google maps) ;)



Höst-ig bild !


Efter fiket så gick vi in på åhlens & Kicks, letade parfymer osv. Så goda det finns! Min nästa parfym blir antingen Diesels nya Love overdose eller Marc Jacobs Daisy (systra mi har den)!! åååh så goda parfymer det finns.







Nu väntar jag på att Greys Anatomy ska börja! Har nyss ätit en god hemmagjord greksallad med inspiration fr Santorini ;) Mums! Senare blire nog Te & skorpor!! :D *Besatt*



Kommentarer
Postat av: Nina

När jag gick på MÅG fikade vi ofta på det bageriet, de hade så goda smörgåsar minns jag :)

Jag kan varmt rek. Daisy, köpte den i Paris för några år sen, så himla go doft. Själv ska jag nog slå till på en Mademoiselle i London :)



Kramis.

2011-10-27 @ 08:06:40
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jasså!! :D Ja det har funnits så länge jag kan minnas det fiket iaf, jättemysigt & supergoda baguetter! ja jag blev helt frälst i den & diesels också! mm madmoiselle är ju supergod den också! Min är på slutspurten så den används varsamt ;) Kram!

2011-10-27 @ 12:54:54
URL: http://jonnapauliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: