Pensionärshopping?!

Jag har börjat ställa väckning kl 9.20 varjedag nu. Då jag inte jobbar förstås ;) Det är faktiskt skönt att vakna i tid & kunna äta frukost, på MORGONEN :D Så det gjorde jag, grötfrukost ofc! Sen drog jag igång med städning här hemma inför helgen, min husband får ju company när jag drar till systers stad på tjejfest!! ;) Så jag har fixat & donat ett par timmar, sen gick jag ner till stan & mötte upp David+Christine, så vi strosade runt på stan & shoppade eller ja JAG shoppade & David klagade på att jag inte shoppade fort nog, vad ville han göra tro? Gå en pensionärspromenad? NOT FUN ;) Jag shoppade bara lite ansiktsscrub, en bh (skulle bara haft bhband men hittade inga VITA!) så det blev en hela bh-tjosan, köpte mig lite bryn&fransfärg, sen köpte jag färdiga våfflor på ICA, vi har inget våffeljärn, tror jag?! Har inte orkat leta ;) Så man kan stoppa ner dom färdiga i brödrosten och sen är det klart!! :D Haha. Enklare kan det inte bli. Fyllde på ett busskort också, inför resan till syster. Så, nu återstår bara packning!


Har förresten lyssnat på finsk radio hela dagen idag, googlade fram SuomiPOP. Ungdomlig finsk musik it is ;) Hehe. Tobias såg undrande på mig när han kom hem!








Kommentarer
Postat av: Nina

See you tomorrow sis!

Puss.

2011-03-25 @ 19:07:41
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jaa!! :-) Det ska bli så kul! Kramis!

2011-03-25 @ 22:44:10
URL: http://jonnapauliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: