Hello bloggen

Åh bakissöndag så det skriker om det! Men har haft otroligt roligt med syster + tjejorna :) igår kväll, var crazy! Såå otroligt god paj syster lagat, kallröktlaxpaj med romsås ååååååh det bara smälter i munnen! Skulle få receptet på det, Gott! Sen blev det en heldel vin också ofc, känns i kropp & knopp idag kan jag lova. Det var inte drömläge att sitta på buss hem sen. Mådde sådär ;) Men men, kom hem till mitt hjärta som också var bakis, haha. Ja vi har inte gjort så mycket för världen denna söndag! Eller jo jag satte igång med tvätten, ville ha bort allt innan vi åker till London på Onsdag, kan inte fatta att vi snart är där? Ska bli så lyxigt med god mat ute varje dag & shopp till u drop! ;) Min LV är snart i mina händer!



Nog snackat för ikväll. Ni har väl inte glömt ställa om klockan idag? ;) Sommartid men HEY wtf vart kom all SNÖ ifrån??!! Våren var ju här, jag har plockat undan min vinterjacka och jag VÄGRAR ta fram den igen för nu är det VÅR!!! ;)


Har lite bilder & skit från igår men jag vet varken vart jag lagt av kameran eller mobilen. Så det får bli en update imorn när man känner sig piggare!



TACK älskade syster för världens roligaste kväll! ♥ Vi ses på Tisdag! :)







Kommentarer
Postat av: Nina

Tack själv <3 det var en lyckad afton det må jag säga :)

Kramis.

2011-03-28 @ 19:38:55
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: