vackra sommarkväll!

Åh nu har det allt varit riktigt sommarväder speciellt IGÅR! Ohmy.. :) Vilken tur vi hade då vi skulle till Dalaborgsparken i vbg & äta middag + kolla på Scotts! Det var så lyckat & roligt! Gänget var jag & svärmor + svärmors broder + fru, jättetrevligt! Vi tog lite snyggingbilder från vår "förfest" i parken, ha ha! Sen knäppte jag några bilder på scottisarna också! Efter spelningen hängde jag med grabbarnagrus en stund innan hemgång, dom är såpass rara!! :) Haha & jag som vart så betuttad i (sångaren) Henke för ett par år sedan, stod nu & chillade med dom som ingenting, nu kan jag ju inte fatta att man vart så galen i honom, vi stod och konverserade som helt vanliga guys, poooolers vättöö ;) Hahaha! Han är jättetrevlig, verkligen!


snett till höger På andra sidan vattnet satt vi & åt på Koppargrillen,
därav snöggfoto med Huk-Jonna! Ha ha


Sommrig bild på sväris! :) Koppargrillen snett till höger igen, fast lite bättre bild ;)


Gänget på parkbänken, såpass snögga!


Scottspöjkarna började spela







Klämmer in lite bilder från sommarstuge-hänget också, från Tisdags;

Min sommarlångklänning, såååå skön!


Vår utsikt från deras brygga, stugan ligger på kullen ovanför (bakom oss syns ej på bild ;) )



åååh, ikväll blire bakispizza, haha. Ska bli gött ;)



Kommentarer
Postat av: Nina

Fin du var igår, passar i den färgen :) Lät som en toppenkväll!! hihi



Kramis.

2011-06-30 @ 20:02:02
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Jonna

Tack sötnos!! =) Ja det va det verkligen & vilket underbart väder!! Riktig sommar :) Kramar <3

2011-07-01 @ 07:47:32
URL: http://jonnapauliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: