Änglar finns

Igår var jag med om nåt helt fantastiskt, jag var på roadtrip med min underbara älskade vän Emma till Borås, där skulle jag få träffa ett tvättäkta Medium. För första gången i mitt liv. Jag tog steget! Det var SÅ grymt! Kul, spännande, skitnervöst men alldeles alldeles underbart! Tänker inte gå in på allt som sades men jag fick det inspelat på 1tim & 10min, fick "kontakt" med div. släktingar & jag kan bara säga, jag vet inte vad som stämmer & inte men det här, var något utöver det normala! :) Så mycket saker hon prickade rätt på & vi fick en hel del goda glädjeskratt av allt som sades från "andra sidan", jag lämnade stället med värme i hjärtat. Jag hade vågat! :)

Dessutom hade jag världens bästa Emma med som ett otroligt stöd & det var verkligen rätt person att ha med mig in i rummet, tack vännen om du läser detta! ;)



Idag har vi handlat inför midsommar & det känns så skönt!! Nu kan man bara njuta fullt ut :) Fick ju semester på fredag & börjar inte jobba förrän 15.30 på lördag så det är helt perfekt! Åh, ska bli superkul! Vi ska vara i mammas hus med syskon + respektive + Tobias kompis. God mat, gott att dricka, poolhäng, bastu & maaaassa fina midsommarminnen med de bästa ♥


Snart ska vi sova här i hushållet, jag börjar inte förrän 15.30 imorn men jag har bestämt möte med en god vän även hon heter Emma fast denna tös bor numera i vår huvudstad, men är på besök i vår gamla hemstad så jag ska fika med henne & prata igenom allt vi missat, ioförsig så har vi pratat stundtals i telefon i timmar men att träffas blir så sjukt roligt, måste hinna ses innan hon åker igen på fredag..


Ska även hinna träffa några andra vänner nästa vecka, har fått skjuta på det ett tag då saker kommit mellan, men men man kan inte klona sig tyvärr ;) Det som räknas är väl att man ändå ses emallanåt & får snacka ihop sig om allt mellan himmel & jord... ♥ :)


Jisses den som orkat läsa ända hit beundrar jag, välkommen in i mina tankebanor!! ;)

Godnatt små änglar!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: