jag tänker absolut inte be dig att läsa detta

Jag
Namn - Jonna Pauliina
Piercingar - Öronen 4st & en i Naveln
Tatueringar - 3st
Längd - 165cm över mark
Skostorlek - 38/39
Hårfärg - Egentligen är jag väl ljusbrun men nu är jag rödbrun
Är du kär i någon - Fullkomligt förlorad (på ett bra sätt)
Önskar du att du bodde någon annanstans - Båda ja & nej, trivs här i vår lya men vill skapa nytt!
Tänker du på självmord - Ibland, men inte på det viset. Tänker bara väldigt djupt om olika saker.
Tycker andra att du är attraktiv - Jaa det tror jag ;)
Dricker du - Ja det gör jag, infact justnu rödtjut.
Använder du droger - åhnejdå!
Vilket shampoo använder du - Syoss för färgat hår & Elvital
Vilken parfym använder du - Madmoiselle med CocoChanel när det är fest annars britney spears radiance
Vad är du rädd för - spöken, åskan, ensamhetens mörka dal.
Gillar du att tvätta - mjaa... Jag ser det som.. Terapi!

 

Din första:
Operation: Halsmandlarna när jag var 4år
Första piercingen: Öronen när jag var 4år
Första priset: Nåt knattelagspris i fotboll, haha.
Första sporten du började med: Fotboll & ridning senare
Första husdjuret: Kan det ha varit katt? Mimmi
Första semestern: Utomlands som jag ser det Zakynthos år 02. Annars Va det väl tyskland när jag var 1år ;) 
Första konserten: Gyllene Tider i Skövde 2004 vill jag minnas.

 

Just nu:
Äter du: Mintchoklad
Dricker du: Rödvin
Ska du: Strax sova, jobba imorn..
Lyssnar du på: Tvn i bakgrunden samt regnet som öser ner... åskan då&då.. :(
Väntar du på: Att lägga mej.. Vill inte sova än! 
Tittar du på: Dataskärmen & Tvn.
Har på du på dig: gråa leggins & ett svart linne

 

Din framtid:
Barn: Absolut om möjligheten finns
Giftemål: Det vill jag jättegärna men jag vill att det ska vara perfekt! ;)
Karriär: barnmorska, om jag kan komma in på Sjuksöterska nångång.. Hård konkurrans när jag söker med kompletteringar....


Har du någonsin:

Kysst en främling: Ja det har jag.
Tappat bort glasögon/linser: Jag använder inte sådant.
Brutit ett ben: Nej pepparpeppar...
Rymt hemifrån: Inte rymt men gått väldigt långt bort utan att veta hur långt hemifrån jag var ;)
Röntgats: Ne.. det tror jag inte :S
Gråtit när någon dött: Ohja..
Ljugit för någon: Ja tyvärr
Varit i slagsmål: Nej 
Blivit arresterad: Nej


Tror du på:

Gud: Nej, inte på gud men på något?
Mirakel: Ja det gör jag.
Aliens: Naah om man kan kalla det så. Men jag tror inte vi är dom enda i universum.. 
Magi: trolleri ? Nä
Himlen: Ja, I himlen finns ju alla våra saknade <3
Tomten: Nejnej
Änglar: Ja! Dom finns!


Senaste:

Film du hyrde: Eh.. Minns jag inte.
Film du köpte: Har inte köpt nån film på många år.
Låten du lyssnade på: Cindy Lauper - girls just wanna have fun, på comhemkanalen jag zappade förbi..
Låten du hade på hjärnan: åh brukar ha många låtar på hjärnan. Kanske Helene Sjöholm - kära syster när jag diskade!
personen du ringde: Tara Hudvårdskonsult
program du tittade på: Sommarkrysset
person som du tänkte på: Min syster :)


Favorit
:
Mat: Baconpasta som vi gör ala speciale här hemma ;)
Låt: Highway man - Hoffmaestro
Sak att göra: Äta gott & dricka gott med mina nära&kära ♥
Dryck: Ramlösa med nån smarrig smak!
Bil: Audi R8 raawwrr.. ;)


Antal:

Gånger ditt hjärta brustit: 100tusentals ggr! känns det som. ..men nu är det helt igen!
Hjärtan brustit på grund av dej: Oj.. Ja.. Jag vet inte? 1 kanske?
Personer från grundskolan du har kontakt med: Ja det finns nån enstaka som man kan ha träffat ibland på fest men inte mer.
Ärr du har på kroppen: Miljaarder. Nej men sånt vet man väl inte? Har ärr lite här&där


Senaste:

Tidning du läste: TTELA
Personen du fick mail av: Min kusin, som skrivit på Facebook ;)
Personen du fick brev av: Min syster, när vi skulle få komma på halvåttahos dom ;)
Personen du fick sms av: Malin min vän, senast ikväll! Så roligt att höra ifrån henne.
Saken du köpte: Grekisksallad UTAN oliver whaaat. Fick rabatt, hade somturvar oliver hemma!


Övrigt:

Vad har du gjort idag: Jobbat, tvättat & lagat mat. & druckit vin.
Var det kul: Nixxx!! Helt totalt värdelöst, näe men det sistnämnda var dagens höjdare ;)
Hur tidigt stiger du upp: Olika, om jag är ledig runt 10.00 - 11.00 annars när jag jobbar dag, 6.45.
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Nu återstår bara att lägga sej & lyssna på p4
Är du seriös: Inte alltför ofta! Man måste vara lite kul ibland.
Var har du ont: Ryggen nu ajaj
Använder du hårspray: Ja ibland
Kan du stå på händer: Nej
Håkan Hellström eller The Ark: HÅKAN ALLA GGR!!! ♥♥♥
Salt eller socker: SALT!
Gillar du ketchup: Jajemen
Är du glad nu: Tillfreds med stämningen
Var du glad igår: nej jag vart lite ledsen igår, kollade på på en väldigt fin film, ps I Love You. SNYFT!!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja, min moster.
Stockholm är: Ännu oupptäckt men blir upptäckt i November .. Rihannaaaa!! ;)
Kan du sjunga: Ja det tycker jag men ingen annan! HAHA skämt och.. ;)
Mer värt än guld: Min familj!!
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti!
Ett land jag helst vill besöka: Hawaii tänkte jag på senast idag, det får ju bli av nån gång! :)
Påsar: eh..
Ska bli skoj: Nästa helg!! & Semestern som börjar v 33!!
Ska inte bli skoj: Snöslask i vinter...
Sparar till: Resor!! & Systemkamera!





Den som ändå orkat hit ner får en jättestor eloge av mej! Jag som bara hade lite tidsfördriv :)




roadtrip Lanzarote 2011

 



Kommentarer
Postat av: Mallan

jag orkade ;)

2011-07-24 @ 16:03:33
URL: http://malleas.blogg.se/
Postat av: Jonna

omg youre good ;D

2011-07-24 @ 16:27:04
URL: http://jonnapauliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: