Snott listan av syrran men det är väl sånt som syrror gör?!

Året 2011

... Nyårsafton: Firas med syskon + respektive även kallad paarmiddag som singlar hatar? hö hö.
... Julklapp(ar): Pengar, en bok, vinkylare, trisslotter, yankeecandle, irishcoffeeglas handdukar, sängkläder m.m.
... Skumpa: Gärna mycket av det!! Alexander bonnet var en goding på T;s födelsedag

... Vin(er): Torres rosé i Lanzarote smakade gott!!

... Att se fram emot: Vad det nya året har att erbjuda! Nyfikenheten är stor!
... Bar: Chillout baren i Santorini!

... Restaurang: Vapiano i Sthlm!

... Jobbigaste: Blev av med mitt körkort i februari + fick böter ! (Obs! Fick tillbaka kortet)
... Platta: Melissa Horn, Innan jag kände dig
... Film: Ja jag vet inte... En som jag nyss såg var bra, Himlen är oskyldigt blå men det är väl inte den bästa filmen jag sett i år... :)
... Bok: Nyligen läst: Jag älskar dig inte & ... Isabella Löwengrip Egoboost,
... Tv-program: Solsidan!
... Radio-program: Musikhjälpen 2011 BEROENDEFRAMKALLANDE.
... Serie(r): Greys Anatomy, Desperate Housewives & SATC :D
... Spel: Wordfeud såklart! Så 2011 ;)
... Mobil: Iphone ofc!
... Resa(or): London i Mars, Lanzarote i April, Santorini i Augusti & Stockholm i November! :-)
... Besvikelse: Konserten med Rihanna i Sthlm som blev inställd!!! Och.. Att jag hamnar som reserv på SSKlinjen jag söker till..
... Smink: MakeUpStore smink melikey :) :) :)





Jag har ju... egna svar förståss... ;)



Kommentarer
Postat av: Malin

... Spel: Wordfeud såklart! Så 2011



Me likey, men vi spelar på tok för sällan?

2011-12-29 @ 18:27:44
Postat av: Jonna

Ja det gör vi men jag får typ Hurry up!! Hela tiden och det är typ sjukt jobbigt så jag spelar bara med två stackare nu typ som får vänta å vänta å vänta på att jag ska gära nästa runda :P Men du kan väl adda mig igen? Jag kommer ej ihåg vad du hette?? :O

2011-12-29 @ 21:44:49
URL: http://jonnapauliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: