Hey..hey..HEY!

Nämen skriver hon idag IGEN tänker ni?!? Ja dra mig baklänges, hade jag verkligen tiden över till detta? Nu när jag inte måste iväg, laga mat, skriva, äta pilla navelludd ja, sånt som man bara MÅSTE få tid över till! ;)

Nerå men jag är ju faktiskt l e d i g  nu! Tills på måndagkväll, helt fantastiskt?! Det är så schöönt nästan som en semester såhär i slutet av året?? Idag har vi varit & mellandagsreahandlat, djävulskt långt ord! Om det ens finns med i svenska akademiens ordlista som också är svårt att skriva snabbt på de stackars tangenterna!!

Ja jag hittade en nyårs klänning med en gång på VILA! En smaragdgrön fin liten rychpych klänning som sitter hårt på lilla buken så den verkligen syns när man ätit den goda nyårsmaten! ;) Hittade även ett par nya dojjor på scorett för 400kr det var 50%rabatt på dom!! Är så nöjder. Nu gäller det bara att inpregnera dom noga och putsa med lilla mockaborsten som jag köpte till.. Detta kommer jag väl komma ihåg att göra typ i 2 veckor sen hänger stackars borsten där så grann & nästan oanvänd i hallen! Ni kan väl påminna mej?? Kan man sätta alarm på klockan varannan vecka tro?? Vilket sorgligt liv :D


Hur som haver så är vi bjudna till syrran på nyår & det ska bli så roligt!! Vad gör ni mina vänner på new years eve? Jag hoppas att ingen sitter ensam!! ♥ Big Love to u guys..




ohlallaaa ;)




Nya skorna!



Kommentarer
Postat av: Malin

Love the shoes :) <3

2011-12-30 @ 17:50:30
Postat av: Jonna

Me 2 :D

2011-12-30 @ 23:40:03
Postat av: Nina

Me like! :)

2011-12-31 @ 13:45:19
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: