InCaseOfEmergency ?!

Sådär... Nu ska allt vara packat & klart inför imorgon, då bär det av till Lanzarote! :) Har verkligen tagit mig tiden till att tvätta, stryka, skriva lista på ALLT som ska med och kanske t.o.m lyckats få med allt som vi kommer tänkas behöva där borta? Men så ikväll, (jag hade ju lämnat av min bil hos mammsen så hon kan ha den under tiden vi är bortresta)
..men iaf, efter den sista svängen i affärer osv så tänkte jag att "ja, nu kan jag ta & ladda min mobil samt fylla på min mp3 med bra musik" men vart är min laddare? I BILEN HOS MAMMA!!! Bra Jonna, hur tänkte du här då!? Jo jag skulle ju lyssna på musik genom min telefon tidigare idag påväg till jobbet, då behövde jag min mobilkabel/usbladdare och sen hade jag lagt den så käckt mellan bilsätena! Vad gör jag nu? klockan närmade sig 21.00, ingen bil hade vi tillhanda. Ringde mor men hon var påväg hem fr. ett möte så jag tänkte inte besvära henne med att köra hit min kabel, men så min sista utväg - min bror! Änglabarnet, tacka gud för dig. Han körde mig snälla rara underbara bror. TACK! Nu kan jag lyssna på musik under resans gång, på stranden & på planet! :D







Snart ska vi sova, ska bli hämtade 06.30 utanför oss imorn morgon!


Todeloo my friends!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: