Healing

Det har varit en riktigt spännande och lärorik dag idag, kl 8 plockade jag upp Emma och vi for till Ulricehamn för transhealing, Tänker inte gå in med ingående på vad som faktiskt sades men jag kan ju säga att det var kul & nyttigt. bl.a med min sömn, har tydligen en currylinje som gå precis över min huvudkudde hemma, en som påverkar mig väldigt mycket. Inte så konstigt då att jag alltid knör mig in på Tobias sida av dubbelsängen? Så hon healade bort den linjen samt rådde mig att köpa en bergskristall att lägga under sängen som ska ge mig en bättre ro i sömnen. Ska bli kul att testa!!

Hursomhaver var det otroligt kul att spendera dagen med Emma. En otroligt långdragen resa blev plötsligt en piece of cake :-)

Efter vår healing gick vi på stan och åt lunch samt ägnade oss åt shopping! Köpte en döskallesjal, ett spindelvävsljus & ett doftljus, en pajform från iittala outlet i Borås + en vitlöksskalare.




BTW! Kan knappt tro att Volbeat är om 1v på fredag??!! Ska bli sjukt jäkla kul!!! Förfest på Opalen it is!






Kommentarer
Postat av: Shilan

vart köpte du vitlöksskalaren? vilken butik? :)

Svar: Hej! Jag köpte den på cervera :-)
Jonnaph

2014-09-24 @ 12:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: