Sömnlös

Ja lite julshopping blev det igår, dock bara små tomtar. När jag skulle köpa gardiner på överby, så slutade kortautomaterna att fungera så man kunde bara betala kontant & jag som aldrig har kontanter på mig! Ännu mindre Tobias som bara har ett etui. Så det blev inget med det, tänkte kanske åka ut idag igen & köpa allt som fattas... Någon städning blev inte av heller då vi vart bjudna på middag & vin hos T:s mamma, så vi tog en rask promenad bort och det var allt väldans trevligt, men jag som skulle upp & jobba till möran (Idag 8,00) tänkte mig inte för alltför noga då vi vart hemma vid 01.00! & jag kunde inte somna alls förrän 03.30 :-( Knappt då heller, har sovit räv. Det har varit en riktigt skitnatt sömnmässigt.

Här ska jag strax bege mig, tur är väl att jag jobbar i Thn det mesta nu, så körsträckan räknas ta ca. 5 - 10min istället för ca. 40min till lödöse! Bra va? :-) mm.. Dagens ledande ord: Dödstrött















uhh....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: