Tired in my head

Jag är så fruktansvärt TRÖTT. Vill egentligen bara sova och samla krafter inför kvällens Zumba! Men ska laga mat först... Justnu kan jag inget annat än längta till Korsika den 7aug. SEMESTER! Skriker mitt huvud. Fyfan vad man kan jobba ihjäl sig ibland. Justnu känns det somom jag inte gjort annat. Well syns väl på lönespecen i Juni ;) Det gör det hela värt besväret.

Här känt mig lite seg efter helgens bravader. Jobb ofc. Men en liten vinkväll i lördags hann man med, och jag kan ju säga att man mått bättre på söndagmorgon! Tack vännen ändå för en nostalgisk upplevelse! HAHA, lyssnade på gammal musik från våra yngre tonår.


...Har beställt en iPhone (äntligen!) Kommer på torsdag ev. Känns GRYMT bra. Jag är SUPERnöjd.

Dessutom närmar sig Tattooday på lördag!!!! Gött som fasiken det med. Mycket att se fram emot nu, Iphone, Tattoo, Tysklandresa, tjejkväll, SATC-kväll, Korsika m.m. ! =) Kanske T.o.m Högskolan ;)

Ehm... Ja. Nu ska jag laga fläskfilé! Bye






Mine soooooon ;)



Kommentarer
Postat av: Nina

fy vad avvis jag blir ;) blev det 3 abonnemang?

ska bli skoj på lördag!! kram kram.

2010-05-25 @ 20:27:57
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hihi ;) Japp det blir m. tre. Tror det blir kanon! Cant wait :) Jaaa ska bli awsome!! Fyfaan vad jag längtar :D

2010-05-25 @ 22:47:51
URL: http://jonnapauliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: