Iphone rules the world

Hallå??? Vart har jag legat i koma innan jag förstod att iphone skulle bli en helt ny värld?? ;)
Jag STORMtrivs med min lilla pärla. Finns ju sjukt mkt roliga appar man kan använda. En del skämt-å-sido appar som man kan skratta ihjäl sig till men också en heldel bra så som Nordea - i telefonen. Hur bra?
Rekommenderar iphone!!

Hopphopp.. Slutade jobbnatten 13.00 idag, började 17.00 igår. SEGT men jag överlevde. Var hos mor och färgade håret en snabbis, sen åkte jag & klippte mig på drop-in (klippte mig själv för ett tag sedan BIG NONO på det i framtiden) Nu fick frissan lite ordning på det iaf, nu är allt slitet borta och jag kan nu låta det växa ut igen :) Skönt! Inte en dag för tidigt.

Köpte 1kg färska räkor på Jätten efter klippningen, som vi ska hugga in i om en stund! Mumsi.



Byyyye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: