F r e e e d a g

..and its a free day, really. Jag är ledig it sucks! Kunde ju gott ha jobbat dagen idag iaf? Nejdå. Dåligt med tider denna månaden, men det ordnar sig. Jag får ju rätt mkt tider ändå för att vara 1 vikarie bland typ 7st andra. . .

Rastlös är dagens ord, har varit en sväng ute med mamma vid blomsterlandet och fikat hos min bror ock... Men nudå... Tvättar... Och möglar.

Vet inte vad kvällen erbjuder, vet inte om man ska hitta på nåt spec. Imorgon ska vi ut och äta på O'learys, en vän till Tobias har fyllt år. Så.. Dit ska vi. Gott.


GRATTIS syster som fyller 30 idag!!!!! Hoppas du & M får en kanonkväll!




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Om du är så uttråkad som du skriver ibland, möglar.. Varför hör du inte av dig då? Jag jobbar inte mkt jag heller. Puss gumman <3

2010-03-20 @ 15:41:03
URL: http://jaaskelainen.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hey! Jaså trodde du jobbade mkt nu:) ska plinga iväg ett sms nästa gång! Pusspuss <3

2010-03-21 @ 13:49:16
URL: http://jonnapauliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: