live update;

Just nu sitter jag på balkongen och läppjar på mitt rödvinsglas, på balkongen. Solen håller på att gömma sig någonstans bortom vår balkongplats men stämmningen är skön =)
23timmars jobb kan inte avslutas bättre. En arbetstid från 17.00 till 16.00 nästa dag känns i kroppen. Nåja. Vad är väl en bal på slottet ;) Skämtåsido.

Älskling fick sin drömbil tillslut - evo IX. Han är glad, och då är jag glad :-) 2010 är året då drömmar slår in, det känner jag! ♥

Nu längtar jag till grill, sol, bastu, ROSÈ & gott sällskap på midsommar. ÅH VAD JAG LÄNGTAR!!! :-)

Tjejkvällen i helgen var magisk btw. Helt sjukt rolig =)
Här får ni en inblick på HUR kul man kan ha, haha!



Alla brudar e på G ;-)



Nu väntar jag på älskling som är iväg och tvättar sin nya fina bil. Vi ska äta Lax, klyftpotatis & romsås! MUMS.
CIAO!!!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Det finns fyra böcker.

Twilight / Om jag kunde drömma

New Moon / När jag hör din röst

Eclipse / Ljudet av ditt hjärta

Breaking Dawn / Så länge vi båda andas



Sedan så finns det även en femt som inte är släppt utan bara som pdf fil då författaren inte skrev klart den för den läckte ut. Midnight Sun heter den.



Och sedan såklart den nyaste The short second life of Bree Tanner an eclipse novella, men den handlar egentligen inte om Bella och Edward men handlar ändå om dom om du förstår ;)



Tycker definitivt att du ska läsa dom, du kommer inte ångra dig.



Kram

2010-07-01 @ 10:15:08
URL: http://jencie.blogg.se/
Postat av: Anonym

humor på hög nivå :P

2010-07-24 @ 17:18:54
URL: http://ldts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: