Längtan

Om man hade orken att fixa bloggjaeveln någon dag? Men nej. Kommer alltid på annat att göra istället.

Sitter på jobbet, jobbar natt. Får bara betalt för halva natten då jag har sovandejour så vad gör det om jag sitter och bloggar en stund? Kan inte riktigt få sömn i ögonen än.

Helgen som kommer har jag & tjejorna i gamle HG planerat in en girlsnight! Ska bli jäkligt skoj faktiskt! I Carros nya lgh. Blir inte så ofta man hinner träffas så man får planera in lite testosteronfritt ibland ;) Längtar som tusan. Åh vad mycket vi har att ta igen! Hinner vi ens på en kväll?! ;)


Och helgen efter detta är det MIDSOMMAR - fytusan vad jag längtar dit också!! Ska fira med syskonskaran plus de tillhörande äkta hälfterna. Ska bli grymt skoj! Jobbar dagen till 16.15 sen blire röjj!

Helgen efter det går jag på mitt sommarschema här på Solhaga. Är nöjd med tiderna då jag fått forma om mitt schema så det passar de festligheter som kommer under solmånaderna! Bl.a Älsklings 25års partaj!! ÅH. Kommer bli grymt kul. Vi har SÅ mycket att se fram emot i sommar, och hösten ;) Känns underbart. Att livet leker för en gångs skull! I like ♥


Så.. Nu blire väl till att ringa prinsen i mitt liv & sedan försöka somna... Kanske kommer larm... Man vet aldrig!

CIAO!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: