Lördag just nu

Sitter hemma hos mamma och funderar.. funderar och funderar på allt mellan himmel och jord.
Har jobbat långpass 8.00 - 21-30, känner mig helt mos i hjärnan.. Imorgon väntar ett nytt långpass 7.30 - 21.30 = stendöd på söndagkväll när jag kommer hem, Nice weekend! Självförvållat.. Men vad gör man.. Jobba bör man.
Tråkigt bara när energin inte finns tillräckligt av.

Nåja.. Kan ju klappa mig själv på axeln och trösta mig med att nästa helg blir det en utgång i alla fall, jisses.. Är nästan aldrig ute numera. Får ta och ta igen det med tjejjorna från götet snart :) Maby in Göteborg, who knows..?

Nu måste jag lägga mig och sova, eller ja göra ett gott försök i alla fall!


Natti natti..




"Too much of anything can make you sick"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: