eh....

Ne, nu börjar jag sacka efter med bloggandet IGEN! *Rycker upp mig omedelbart* Har ju varit ledig sen i måndags, slutade natten kl10.00 & sen har jag bara... Varit :) Vilket har varit skönt! Som idag, vi sov hos Tobias mor i natt, så när jag vaknade på morgonen hade hon dukat upp världens goaste frukost som vi avnjöt lääänge, Sånt uppskattas!

Så idag efter världens frukost, handlade jag fika och fick sällskap av jennifer fram tills 16 nångång då vi åkte ner till stan och kikade lite. Nice!

Hmm.... Men imorn blir det jobb igen & helgen består mestadels av arbete för min del. Jag & Tobias ska kanske gå och kolla på ett band som spelar på backstage på fredag, well see.. Lördag blir det ev. middag @ my mothers place =)


Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: