Julen 2010

Julen 2010 har passerat, en jul att minnas. Vad mer kan man begära än att få vara med sina nära & kära, dom som ligger närmast hjärtat & massor utav god mat? Ingenting alls fattas. Jag har haft allting hos mig som jag någonsin kunnat önska. En frisk familj & mängder av kärlek ♥

Denna jul invigdes med Bingolottos uppesittarkväll 23/12 hos min familj, med lite ostbricka & vin. På julaftons morgon bastade vi & åt sedan risgrynsgröt med en gömd mandel i, älskling fick mandeln i år! Undra vad han önskade sig?? ;-) Vi besökte graven & lämnade blommor, efter det blev det julmiddag först hos oss sen hos T:s familj. Där också tomten kom på besök! Sen återvände vi till mamma igen där vi fortsatte resten av timmarna som fanns kvar av julafton! 

Vill tacka för de fina julklapparna jag/vi fick i år! Bl.a Egoboost, SPAbehandling, värmehjärta, Lilla MY kaffemugg ( hehe! ) Trisslotter, handdukar, bäddset, doftljus, champangeglas, presentkort m.m.

Uppskattning till tusen! ♥ ♥ ♥


















Ciao!!!! =)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: